15 Ağustos 2011 Pazartesi

Kolayca Muhallebili Güllaç

Ben güllacın bu kadar kolay olabileceğini tahmin etmezdim.Tek zor tarafı bence ceviz kırmak.Gelelim tarife.Tabi ki hazır bir paket güllaç alınacak.Kaç yaprak varsa yarısını ayırın.
2litre süt
3 bardak şeker.Bunları karıştırıp ısıtın.Ilıktan biraz daha sıcak olsun.
Bu arada bir paket muhallebiyi pişirin.Biraz koyu olsun.Hazır paketlerde 5 bardak sütle diyor ben 4 bardakla pişiriyorum.
Büyük fırın tepsisini alıyorsunuz(.Bunu kullanınca hiç kırmak zorunda kalmazsınız.)Bir yaprak güllaç üstüne süt şeklinde katları yayıyorsunuz.Yarısına gelince muhallebiyi koyuyorsunuz birazda ceviz yeterli.Sonra tekrar katları koyun ve süt dökün.Kalan tüm sütü bitirin tam geliyor.Çünkü öyle bir süt çekiyor ki inanılmaz.
Üstünede ceviz.Biraz oda sıcaklığında bekletip buzdolabına koyun.Üstüne de kalan cevizleri.Mükemmel...

4 yorum:

  1. aa çok iyi fikir teşekkürler artı 1 ledim ben bu iletiyi :))

    YanıtlaSil
  2. hemen denemeliyim.çok güzel görünüyor....

    YanıtlaSil
  3. HOŞŞŞŞŞŞ GELDİNNNNNN
    ÇOK HOŞ HAFİF ELLERİNE SAĞLIK
    :)))
    BANA DA BEKLERİM....

    YanıtlaSil
  4. ramazanda yapayım ben bunu. TEşekkürler.

    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil